Investeering annab
Alibabale Suningis 19,99% osaluse, mis teeb Alibabast firma suuruselt teise aktsionäri.Oma ühises avalduses kinnitasid ettevõtted, et nad leiavad ühise keele
e-kaubanduses ja logistikas ning Suning avab oma esimese e-poe Tmall e-kaubanduse platvormil.
Investeering võimaldab Suningil, millel on 1600 poodi 289
Hiina linnas, müüa oma tooteid Alibaba ülisuurele kliendibaasile.Alibabal võimaldab tehing suurendada pakkumist elektroonika vallas – ettevõte on püüdnud seda teha nüüdseks juba mõnda aega.Ettevõtted kombineerivad ka oma logistikaüksused, mis katavad 2800 Hiina regiooni.Suning märkis, et firmal on üleriigiline logistikavõrgustik, mis katab enam kui 90% riigist.Kliendid saavad lähitulevikus oma kauba kätte juba kahe tunniga, kinnitatakse avalduses. Maksta saab kaupade eest ka mobiiliseadmega, kasutades Alipay Wallet’i platvormi ehk Alibaba mobiilsete maksete süsteemi.“Tarbijad võivad peagi nautida suurt hulka online pakkumisi ning samal ajal on neil võimalus külastada ka füüsilist poodi. Ühendades Suningi füüsilised poed Alibaba süsteemiga, on meil parim positsioon pakkumaks oma klientidele ülimat ostlemiskogemust,” sõnas Alibaba tegevjuht Daniel Zhang